Home » » Family: Dunia Blogging

Family: Dunia Blogging

Assalamualaikum. Hari ini hari pertama aku dalam dunia blogging. Ianya memang memberi seribu makna dalam diri aku. Masih baru dan masih belum berpengalaman dalam dunia blogging. Perlukan tunjuk ajar daripada semua untuk berblogging. Orang kata blogging boleh jana pendapatan. Betul ke? kalau betul apa salahnya kalau aku pun mahu menjana pendapatan jugak. 


Apa pun pengenalan dunia dalam dunia blogging ini akan membawa kita kepada dunia realiti dan sebenar. Dapat kenal antara satu sama lain. Dapat mengeratkan sillaturrahim sesama rakan dan sahabat. semuanya bermula dengan blog atau web. 


Pada yang nak membantu aku dalam dunia penulisan blog ini amatlah dialu-alukan. Sedikit sebanyak dapat juga aku belajar menulis dan berfikir dengan baik. Disamping dapat belajar tentang "programming" dan "coding" bagi mencantikkan lagi blog aku agar orang sedap mata memandang.


Buah Cempedak Di Luar Pagar,Amik Galah Tolong Jolokkan,Aku Budak Baru Belajar,Salah Silap Tolong Ajarkan.

0 comments:

Post a Comment

 

Diari Seorang Guru. Hakcipta Terpelihara 2011-2015.This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.